Yhdistys

Suomen Fysioterapeuttien Akupunktuuriyhdistys ry on perustettu 1998. Tarkoituksena on toimia yhdyssiteenä akupunktuuria käyttävien fysioterapeuttien välillä sekä kehittää ja tehdä tunnetuksi akupunktuuria hoitomuotona ja järjestää jatkokoulutusta. Yhdistyksen hallitus kuuluu ryhmänä fysioterapeuttien kansainväliseen akupunktuuriyhdistykseen (IAAPT). IAAPT julkaisee Meridian-lehteä. Muut yhdistyksemme jäsenet voivat liittyä IAAPT:n henkilöjäseninä. IAAPT kuuluu yhdistyksenä WCPT:hen (World Confederation for Physical Therapy). Yhdistyksellä on suljettu facebook -sivusto, jolle voit liittyä, kun olet maksanut jäsenmaksusi. Ryhmän nimi on Suomen Fysioterapeuttien akupunktuuriyhdistys ry. Ryhmässä jaetaan säännöllisesti julkaisuja akupunktuurin vaikuttavuudesta. Ryhmässä voidaan vaihtaa myös hoitokokemuksia.

Ajankohtaista

Syksyn koulutuksen ajankohdaksi varmistunut 6.-8.10 ja paikaksi Viking Line matkalla Helsinki-Tukholma