Liity jäseneksi

Jäseneksi voi liittyä fysioterapeutti, joka on suorittanut erillisen peruskoulutuksen akupunktuurista. Yhdistyksen hyväksymiä koulutuksia ovat Suomen Lääkäreiden Akupunktioyhdistys ry:n, Suomen Fysioterapeuttiliitto ry:n ja Suomen Kuntoutuskouluttajat ry:n yhteistyönä järjestämä koulutus sekä Fysiokoulutuksen / anestesiologian dosentti Pekka J. Pöntisen koulutus (loppunut).

Jäsenyyttä voivat hakea fysioterapeuttien lisäksi myös muut Valviran/Soterin hyväksymät terveydenhuollon ammattihenkilöt, jotka ovat saaneet jonkin muun vastaavan akupunktuurikoulutuksen. Yhdistyksen hallitus käsittelee erikseen jäsenhakemukset saatuaan selvityksen koulutuksesta.

Jäsenmaksu vuonna 2024 on 48 €/vuosi ja eläkeläisen jäsenmaksu on 23 €.

Jäsenyys rekisteröidään, kun jäsenmaksu on maksettu.

Yhdistyksellä on suljettu facebook -sivusto, jolle voit liittyä, kun olet maksanut jäsenmaksusi. Ryhmän nimi on Suomen Fysioterapeuttien Akupunktuuriyhdistys ry.

Liittymislomake

Täytä alla oleva liittymislomake mahdollisimman tarkkaan. Lomakkeen tiedot lähetetään sähköpostitse. Emme luovuta tietoja kolmansille osapuolille.